søndag 10. februar 2008

En liten oppsummeringsblogg

Jeg er utrolig dårlig til å blogge for tiden, så her kommer en oppsummering fra den siste uken.

HIPP HURRA! Mandag 4 februar ble Aiko 8 måneder. Stor gutt er han blitt, og han er helt fantastisk nydelig. Jeg har funnet drømmehunden min i Aiko. Han er rolig og stabil samtidig som han er med på alt, og elsker fart og moro. Vi kommer nok til å få mange fine år sammen :)


UTENATT! Fra Torsdag til Fredag sov jeg og Aiko ute under åpen himmel på Nordseter. Med oss på turen var også Tante Guro. Som er en av mine og Aiko sine kjæreste venner her på Lillehammer :) Formålet for turen var å komme oss litt bort fra mas og kjas hjemme, og å få testa ut min nyankomne sovepose. Den fantastiske, spesialsydde Isbjørn Jan Mayen sovepose er så heldig å ha fått meg som eier. Første testnatt gikk bra og soveposen holdt meg god og varm. Liggeunderlaget mitt delte jeg med Aiko, som lå med hodet sitt ved siden av mitt og passet på.

Med strålende stjernehimmel ble turen en veldig fin opplevelse!

FROKOST i det fri er det siste stikkordet for denne uken. Lørdag morgen ble jeg vekket av en ivrig Sigrid som ville ha meg med ut på tur og spise frokost i det fri. Sekken var allerede pakket, så jeg bare puttet på meg noen klær og avgårde dro vi. Med på lasset var også Kristoffer som innimellom deler min og Sigrids iver etter naturgleder ;)

Det ble en fin morgen i skogen, og masse bilder ble tatt! Her kommer noen...


Her prøver jeg å kaste snø i huet på Sigrid, men Aiko tror det er til han og ødelegger moroa mi ;)
Aiko er veldig pen gutt! Kristines Gull
Trenger jeg å si noe mer ?
Bestevenner! <3
I morgen begynner vi på dressurkurs. Oppdatering følger snart!
Voff!

Ingen kommentarer: