tirsdag 27. november 2007

Siste dagen på valpekurs

I dag har vi vært på valpekurs for aller siste gang. Første trinn på utdanningsstigen er fullført, og jeg er kjempefornøyd med resultatet. Vi har fått en grunnleggende innføring, og ikke minst lært oss at kontakt er alt man trenger for å gjøre det strålende i hundeverdenen!
Videre skal jeg prøve å være flink og aktiv hundeeier å delta på light treninger i regi av brukshundklubben her på Lillehammer.

Når Aiko er kommet over "Monsterperioden" sin (som treneren på hundekurset så fint kalte hundepuberteten...) skal vi melde oss på nytt kurs og bli enda flinkere enn vi allerede er.
Mange planer for framtiden med andre ord! Det viktigste for oss begge er vel at vi skal være masse ute på tur sammen, og nyte Norges fantastiske natur (Ingen kan vel si at ikke Norge er fantastisk??) .

Yes, da var første innlegg skrevet i bloggen. Kan vel ikke skryte av at det var langt eller innholdsrikt, men det er ihvertfall gjort!

Voff!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så gøy og høre:)
Nå gleder jeg meg bare til dere kommer hjem og kan vise meg og klumpen hvordan det skal gjøres:)
Nå trener vi forøvrig litt på å møte andre hunder langs veien,må si jeg er fornøyd med fremgangen på oss. Men alikvel..veien er lang.. og mamma er ikke alltid like flink til å trene jevnlig. verken med klumpen eller på trend trim.
god ide med blogg altså..dette er moro:)