torsdag 6. desember 2007

Langrennski er en spennende sak

I går var jeg og Aiko på tur i Olympiaparken igjen. Der er det jo skiløyper i lange baner, og det flommer over av spreke lillehammerfolk som er ute å trimmer(ihvertfall nesten....)

Aiko går jo stort sett løs da, og det pleier å gå strålende. Vel... det var før skia ble tatt frem for året! Aiko presterte å løpe etter en gutt som spurta avgårde på ski og omtrent hoppe oppå skia hans. Jeg ble noe flau, og beklaga meg veldig(Venta på den skyllebøtta...). Men vi hadde flaks, og det var en skikkelig grei og hyggelig gutt som sa det gikk bra, og ønska meg lykke til videre med valpen. Flotte greier:) Fra nå av kommer nok Aiko til å gå litt mer i bånd i Olympiaparkens løyper. Resten av turen gikk ellers bra.

Kjøpte også en ny sekk med det sviiindyre foret han går på i går. 199 kr for 2kg! Skulle ikke vært lov.. Men sånn er det når hunden er syk i magen.

Idag har ble det en tur langs Mesna nedover mot Strandtorget. Det var en fin tur, og Aiko var kjempe flink på alt jeg ba han om.

Seinere på dagen var jeg en tur på shopping, og Aiko fikk fine nye mat/vannskåler og bæsjeposer. Han er heldig ;)

I dag ble det mye vas på bloggen, men det er vel bedre enn ingenting?

Voff!

Ingen kommentarer: